Monday, January 24, 2011

dah.takde.keje.lah.neyh!

Gebunya pipi baby neyh ! nak cubit boleh tak ?

Gerammmmmmnyaaaaaaaa !


Kenapalah awk neyh comel sgt ?

AWWWWW ! kecik-kecik dah pndy eh ? :DD

P/S : moral of the story , klw rasa nak baby seperti yang di atas , pergi call AirAsia ataupun Malaysia Airlines , tempah tiket pegi Europe , cari mat saleh or minah saleh mata biru , propose dy ajak kawen dgn anda . probability dy adalah 50/50 . sama ada anda akan bahagia sepanjang hayat atau direject sbb tak memenuhi kriteria yang ditetapkan . bahasa senang unqualified . hahaha . gurauan semata-mata . senang kawen dgn org Malaysia jea lahhh . raya tak payah bergaduh-gaduh baling pinggan mangkuk nak balik umah sape . ye tak ? wakaka . jgn dilayan pmpuan neyh klw nampak dy dah mcm overdose . hahaha . :)

Kegilaan sementara ,
Fitrah Ilyana

0 budak tecik bisik-bisik: