Sunday, January 30, 2011

Bersalji di Seremban . boleh ?

and they live happily ever after :)


Babe ! okay i know that title was a rubbish . mrepet jea pmpuan neyh nak ada salji kat Seremban . kowt ye pun kemaruk nak salji , pegylah Snow House kat Genting uh . ape sangap nak ada salji kat Seremban plak . hahaha . ehem2 . awak2 , jum kite pergi Genting nak tak ? *wink!wink! (kenyit-kenyit mata buat muka comel) hahaha . pompuan neyh jadi mcm neyh effect tgk cite Bersalji di Kuala Lumpur semalam lah neyh . naseb baek ada org tuh sudi teman saya yg baikhati neyh tgk cite tuh smpy kul 2 pagi . weee . tapi cite neyh mmg sumpah sweeeeeeeet setengah mati ! it was like klw pegy jupe dentist mmg doc ckp takde harapan sembuh dah lah . "you kena cabut semua gigi you and pakai gigi palsu seumur hidup" . ha mau begitu ? haha then tgklah cite neyh . tapi i'm not just watching it blindly . tak paham english ke ? ohhh blur . maksud ayat tuh , saya tak tgk cite neyh buta-buta jea . i got one main lesson ! waaahhh tibe-tibe rindu tch punitha . ngehngeh . apakah lesson itu ? drumroll please ! haha meroyan . lesson itu ialah , jangan kita terlalu leka mengejar orang yang kita cinta sampai kita lupa and buta bahawa ada orang yang lebih cintakan kita daripada kita menyintai org yang kita kejar itu . sehingga dia sanggup berkorban apa sahaja untuk kita hatta membantu kita mendapatkan orang yang kita cinta itu . besar kan pengorbanan yang dilakukan orang itu ? jadi sewajarnya kita menghargai orang yang menyintai kita itu . sooooo , mari kawan-kawan . kita hayati lesson ini ! ingatan untuk kita bersama . :)

Beyond expectation ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: