![]() |
| Lost in mind |
babe . i was about to sleep when sudden thought came into my mind . it was so strange and weird but then , it was a fact i think . it just a simple matter but it gives so much effect to us perhaps ? it was like this : kalau kita rasa kita anggap someone tuh just as friends aje , we should treat them as they should be right ? janganlah kita bagi harapan mcm2 kat dia . i mean jgn lah kita bwat dia berharap yang bukan-bukan sedangkan kita sedar diri bahawa kita takkan mampu bagi dia ape yg dia nak . betul tak ? why ? because luka ditolak setelah menganyam pelbagai harapan dan impian sejuta kali lebih parah dari luka ditolak dari awal . betul kan ? correct me if i made mistakes bout this matter . but let us think again bout ourself . ada ke kita buat org mcm tuh ha ? klw ada lebih baek kita terangkan baek2 dekat dia sebelum dia bermimpi lebih jauh lagi sedangkan semua mimpinya itu hanya sia-sia . kesian org kan ? to you guys and to me also . :)
Stop Hoping ,
Fitrah Ilyana .



2 budak tecik bisik-bisik:
no love no try, no man no cry?? is that wat u want to say dear??
lebih kurang mcm tuh laa .
sbb kadang-kadang kita penat berharap macam-macam , tapi sebenarnya dy anggap kite kawan jea . klw mcm tuh , lagi sedih kan ?
so better not . :)
Post a Comment