babe ! okay AJL ke-25 dah melabuhkan tirai . hahaaaa . juara lagu siapa ? cuba teka ? Ana Raffali ! Tolong ingatkan aku . haha . aku tau ape korang pikir . tau takpe . aku pon pikir cm tuh gak . haha . dy baru jea first tyme masuk en , dah dapat jadi Juara . so pndy-pndy laa semak balik tajuk entry aku tuh . hakhak . ada orang dah berkali-kali masuk tapi tak menang . tuh laa nama rezeki . heeeee . tapi lagu dy mmg best pon . so maybe she deserved it . tapi yg aku tak puas aty gler tuh ! ape kejadahnya lagu Hafiz uh plak ada masuk list ? menyampah betul . dah laa tak best . dapat vokal terbaik plak tuh ? adoy ntah pape ntah . Vokal patut Adira ke , Black ke kan ? mesti lagi gempak . huh . alaa tuh kan dah rezeki masing-masing . tadi ko gak ckp pompuan . hahaha . yelayela . terima laa . ish takbest Hafiz menang . merungut lagi tuh ! haha . tapi AJL taon neyh banyak yg best gak . tak rugi 3 jam aku . ngeeee . okaylaa dy neyh dah mula lupa diri . tolong ingatkan aku yg aku kena stop skunk . hahaaa . daaa ~
P/S : agak-agak saket tak Shahir kena penampar jopun (pinjam Aida Ilyana punya istilah!) Nasha Aziz yang sumpah gorgeous nak mampos tuh ? ;DD
Monday, January 10, 2011
This is what we call DESTINY
Over-excited,
Fitrah Ilyana.
annoying mumble ILYANA at 1:23 AM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment