Babe !
org cakap :
DON'T JUDGE A BOOK BY ITS COVER
org tuh memekak lagi :
ACTION SPEAKS LOUDER THAN WORDS
last one , org tuh still tak serik-serik nak membebel mcm nenek kebayan :
CINTA PERLU DILAFAZKAN SEBAB ORANG TAKTAU APA ADA DALAM HATI KITA
So , apa kaitannya antara ketiga-tiga quote yang klise nak mampos tuh ? First , kita jgn simply judge org tuh dgn panggilan yang sungguh tidak senonoh bila kita belum kenal siapa dia . evrybody has a good quality also right ? ntahpape ntah . then , tak kenal maka tak cinta lah kan ? dah kenal ? maka anda berpotensi utk tersuka kat dia lah betol tak ? ha tuh laa , tak kenal mulut sedap mengata org tuh macam-macam . dah kenal , terhegeh-hegeh nak suka plak kat dy . hahaha . okay ilyana neyh mrepek lagi . sepak tau lah . okay sambungsambung ! bila kita dah tersyok kat dy , of course lah kita harap dy pun suka kat kita . ko gila tahap duduk Hospital Bahagia Tanjung Rambutan lah klw ko taknak org tuh suka balik kat kau . haih apelah susah benar nak faham . shut up not shut up (lawak bongok-paling-santai penah aku dgr) , ko dah kena penyakit angau . pegy klinik , kompem ko kena penampar dgn doc punye . and based on the 2nd quote , ko rasa org tuh pun cam syok kat ko lah kan ! tapi jangan nak bersifat lupa diri plak kat sini yea . berdiri betul-betul pijak bumi uh and baca plak quote ke-3 yg kat atas uh . siap aku bold lagi . hahaha . okay aku bg masa . pegy baca balik . haih . pmpuan neyh mmg dah sah-sah gila merepek taktentu hala . huhu . dah ? okay sambung balik . so anda rasa apakah ? jangan terlalu yakin dgn tindak-tanduk mereka kerana dikhuatiri anda yang akan ditanduk keluar nanti . maybe dorg layan korang begitu sbb fi'il semulajadi dorang mmg begitu ataupun dorang mmg sangap nak main-mainkan korang . ha muka kita gak nanti yang tebal 10 inci sbb tahan malu tahap dewa . nak ke kita kena cm tuh ? so beware ! anda better pilih jalan yang lurus lagi lebar yang tentunya lebih selamat iaitu berterus-terang . kan senang cm tuh ? takdelah kite nampak question mark dlm hati kita lagi . hahaha . pmpuan neyh pandai ckp tapi dy pun lebih kurang serupa suka maen sembunyi-sembunyi . yeah dush ! tumbuk diri sendiri . stok nak kena pelempang lah tuh . hakhak . tuntasnya (ayat cikgu Fatimah) , sila-silakanlah kita pandang diri kita balik di cermin dgn pandangan ala-ala Rihanna tuh . hahaha . pompuan neyh dah abes membebel . dy nak pegy tidow plak . kay bye ! :DDDDD
Dy neyh memang ,
Fitrah Ilyana


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment