Wednesday, January 5, 2011

SaPe YaNg TaK NaK ?

Bella : memang i nak kawen dgn org kaya . tapi sape yang taknak ? i rasa i dah jadi pisau cukur yg cukup tajam . tapi ...

Faqir : so you dah ckp byebye kat datuk tuh , masa depan anak-anak you mcm mana ?
Bella : takpe . satu hari nanti diorang akan faham . klw diorang tak rasa hidup susah , diorang takkan hargai idup senang kan ?


haha . ape aku mrepek neyh . ntah . tibe-tibe teringat dialog cite "Pisau Cukur" neyh . yeah most of all , aku suka gler kowt tengok cite neyh . sweet sgt . cam byk lessons . menipu ilyana . suka tgk sbb ada Aaron Aziz ! heeeee . sape yg dah tgk , ingat tak insiden Ari dgn Intan dekat tiang uh . ohhh that was so romantic . haha . asal fitrahilyana tetber nak menggedik neyh . sukasuka ! Aaron Aziz tuh hawt kan Aida ? lebih hawt sikit dari Fahrin Ahmad awk tuh . ehee .

okay according to this storyline , Bella mmg nak kawen dgn org kaya . ha anda pula bagaimana ? sape jea yg brany ckp dia sanggup duduk bawah jambatan sebab takde duit betul tak ? semua org nak idup yang terjamin . memang laa mustahil klw semua nak kawen dgn Dato' , Tan Sri bagai en . bukan byk sgt Dato' dgn Tan Sri dekat Malaysia neyh . asal dpt kawen dgn org yang ada kerja tetap sudahlah . hahaha . klw tanya aku ? mmg laa nak kawen dgn org kaya . sape taknak ? cakap cket ? ma slalu ckp , takkan laa ko nak bg anak-anak ko mkn pasir ? tapi ingin aku tegaskan di sini bahawa bukan kaya yang jadi keutamaannya . asal ada institusi kewangan yang stabil sudahlah . hahaha . so pndy-pndy laa pkir sendiri dan selamat beramal ~ ;))

Suka merepek ,
Fitrah Ilyana

0 budak tecik bisik-bisik: