![]() |
| Bestnya dapat gather balek mcm neyh kan ? |
Babe ! pompuan neyh rasa mcm nak emo2 lah mlm neyh . boleh kan ? tak boleh pun aku nak emo gak . pedulik hape . pompuan mmg mcm neyh . ketidakstabilan emosi melanda diri . tadi minah neyh gatal tgn + miang-miang keladi pegy on9 fb . haaa amek kau . dari mood kaler oren jingga cerah-cerah mcm teletubbies tuh , (eh cop ! mana ada teletubbies kaler oren kan ? mereng !) dah tukar jadi warna hitam atau kelabu tahi anjing . haa dah . eh saya tak mencarut okay . gatal ! kenapa ? awk tanya saya kenapa ? takde pape lahhh . kan saya kata tadi hormon estrogen tak cukup mungkin . huahua . gilaa ! sebab itu tak penting . sbb dengan mengingati sebab itu , hanya akan membuatkan kita lagi sedih kan ? so lupakan aje sebab itu and keep smiling . because ilyana , you're great just the way you are . ye tak payah sebut . aku tau tuh lirik lagu bruno mars . wakaka . haih , ingat lagu neyh , lagi tambah sedih plak ! eyyyy mr brain , takde lagu laen ke nak muncul tyme2 cney ha ? okay pmpuan neyh dah sewel . bawak pegy Hospital Bahagia now ! hahaha . sape ckp ? sy waras lagi lahhh . saya tau nama saya Fitrah Ilyana . weeeee . ;) suddenly , i thought about my memories kat SHAMS . rindunya nak pergi skola blek instead duduk kat rumah ternak lemak mcm skunk neyh . at least , kat skola byk tangga boleh exercise slalu kan ? hahahaa . and saya rindu kat kwn-kwn baek sy . guys , this is for you from me :
Twenty years from now , i'm going to look back and remember that there were that persons who could turn every frown into a smile in just a few simple words . The person who lifted my head when i was losing faith in myself . The person who carried tears on their shoulders after every fight , every break up , every death . The person who always knew what i was feeling by the look on my face . The one who accepted as who i was when everyone else laughed in my face . The person that accepted every decision i made , believing that i'd made the right decision . The person who exactly knew who i really was . The person that made a big impact in my life . The person who were my strength anytime and anywhere . That person were no one else . It's all of you friends ! I want you guys to know that i really really love you and i mean it . :)
i'm so frustrated now . tapi ustaz zaini pernah ckp , kita kena sentiasa berlapang dada no matter what . so , adakah saya menyesal kerana ter-on9 tadi ? the answer is definitely NO sbb fitrahilyana will live her life with no regret . and for now , she will try harder to remain positive and stay coooooooool . so , goodnight world ! :D
Ku merindukanmu ,
Fitrah Ilyana .



1 budak tecik bisik-bisik:
don't be sad k
Post a Comment