Saturday, February 26, 2011

YOU BELONG WITH ME

Babe ! ye tau korg dah muak tgk aku membebel kat cney . haha tadi cik myra sayang ckp nak tgk mujhse dosti karoge kan ? saya juga ! tapi it doesn't mean aktiviti shopping smue kena lupakan yea . hahaha pmpuan neyh ckp dekat mama dy yang tersayang : " Mama , kite kuar lepas abes cite hindustan yea ? please mama please ? " (dengan muka comel yang tahap gaban sambil kenyit-kenyit mata gatal !) then , i know mama akan cair dengan godaan saya itu . haha yelah2 . tak abes-abes dgn hindustan dy tuh tau . ehee you know me well mama . :)

Tadi saya rayau-rayau youtube , lepas tuh saya tgk video clip neyh . OMG comelnya video clip neyh . okay ckp aje saya outdated . tau tuh . jujur ckp , baru first time and ever pmpuan neyh tgk video clip lagu Taylor Swift neyh tau ! hahah bagus kan ? memanglah . saya slalu terlambat discover ape-ape . huhu . awk , this VC reminds me of you . maybe saya tak sehebat dy , sy tak sefeminin dy , tapi i'm trying hardly to make you happy and stays beside you no matter what kan ? tgklah and selami jiwa kecil ini . ;)


0 budak tecik bisik-bisik: