Babe ! Babe ! Babe !
listen here . nak bgtau .
i'm not sayin that i'm in love ,
but lately you're all i think about .
ngeeee . look !
smiling already .
enough ilyana . tekanan perasaan btol pmpuan neyh .
abaikan dy . mengade jeeee .
kurang kasih sayang . haha :DD
pssst ! psssst ! ada org tuh sibuk suruh saya hapdate pict cameron . tapi unfortunately , belum ada kesempatan . sorry okay . nanti saya hapdate pict2 itu . eheee . ;)
btw , thankyou awk about tadi . sukasuka ! sayang awk sgt-sgt . tak tipu . :)
enough ilyana . tekanan perasaan btol pmpuan neyh .
abaikan dy . mengade jeeee .
kurang kasih sayang . haha :DD
pssst ! psssst ! ada org tuh sibuk suruh saya hapdate pict cameron . tapi unfortunately , belum ada kesempatan . sorry okay . nanti saya hapdate pict2 itu . eheee . ;)
btw , thankyou awk about tadi . sukasuka ! sayang awk sgt-sgt . tak tipu . :)
![]() |
| I wish i could sleep in your hug like this . it just made me feel safe . :) |
Wishing to see you ,
Fitrah Ilyana .



0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment