![]() |
| i want to grow old with you :) |
babe ! okay neyh memang sumpah takde keje lagi nak bwat dah neyh . haa sape nak complaint ? meh complaint cney meh . hahaha . bila saya dah tiada ape lagi nak dibuat , di blog inilah saya membuang masa . mencarut , merapu , membebel tak tentu hala . my page . skaty aku lahh nak tulis ape . nak baca , silakan . taknak baca bawak2 tekan butang X gedabak kat hujung tuh . haha . so , ape yang saya buat ary neyh ? teman mama pegy bayar saman kat Balai Polis Seremban 2 . kan dah announce kat iklan tv kena bayar b4 28th neyh . klw bayar afta date tuh , jangan terhegeh-hegeh plak nak minx kat polis uh kasik discount . memang pelempang dapat dari polis tuh . huhu . and mama pun antara mangsa yang terlambat bayar lah tuh . heeee better late than never kan ? fyi guys , mama saya memang pelumba di Sepang F1 circuit . wakaka kenapakah ? sbb she got 7 summons to pay ! omg terkejut beruk kau dgr ? aku pun sama . semua SPEEDING yea ! hahaha hebat lah mama . harap-harap saya tak begitulah nanti . Amiiiin ! ;))
Tadi , dahlah panas tahap maut dah . nasib baek pakai baju jenis kain tak panas . klw tak , dah sah-sah mandi peluh kat situ . dengan org yang melaut . haa hiperbola terlebih neyh . haha . yelah pejabat Trafik yang sebesar gudang (hiperbola lagi) tuh pun tak muat nak menampung org yang bayar saman tuh . termuntah-muntah tempat tuh . sampai keluar org beratur . gila betol . hahaha . pmpuan neyh pun tggu lah dgn sabar kat bawah khemah tuh sambil memerhatikan org . and tau ape yg pmpuan neyh nmpak td ? ada sorg laki tuh duduk kat luar balai tuh , siap tidow lagi smue . pmpuan neyh ingat dy tunggu kawan dy ke hape kan . skaly dalam sejam setengah lepas tuh , tau sape yang kuar ? wife dy yang tengah sarat mengandung dlm 6 bulan kowt sbb perut dy dah besar . mama ckp pmpuan tuh selang 3 org jea depan mama . gila tak berasap ko tgk laki cm tuh ? mmg stok kena maki dgn aku lah tuh . siyes panas betol hati aku . pas tuh dy boleh buat muka slumber cipan tak bersalah dia jea . tak kesian ke kat bini tuh tengah sarat mengandung anak ko , boleh plak suh dia beratur pnjang2 bayar saman kat dalam . dy kat luar sedap terbungkang tdow bagai nak rak . tak pk gak nya bini tuh berdiri lelama kat dalam . janganlah aku dpt laki mcm tuh buat suami . mintak simpang lah . awk , jangan jadi laki cm tuh tau ? heeeeeee .
okaylah tuh jea nak bebel hari neyh . sebab dah takde keje kan . tgk phone seribu kali pon phone tetap juga senyap . heeeee . do take care awk . imy . :)
Potato on the coach ,
Fitrah Ilyana .



0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment