Friday, July 26, 2013

DAY 12: THE LAST SONG I HEARD

Babe ! post kali nehh rasa nak tulis dalam bahasa melayu sepenuhnya . sebab dah rasa macam lupa daratan pulak semua post asal boleh nak tulis bahasa omputih . jadi , post kali ini lebih kepada nak membuktikan aku masih anak melayu yang sedang berusaha untuk mencapai taraf perempuan melayu terakhir . ^^,

Dah lama tak post kan ? mana janji yang konon nak post tiap-tiap hari tuh ? tipu semata-mata . ye sebab aku malas , so takde post . itu standard . nak buat cemana kann . fitrah nya memang pemalas . =="

Aku tekan keyboard sekarang sebab hati aku tergerak nak menaip . aku tulis post nehh dengan background lagu yang sangat comel . so secara rasminya , lagu itu lahh yang menjadi lagu terakhir yang aku dengar buat masa nehh . ironi nya , lagu nehh gak lahh lagu terakhir yang kitorg dengar as AAFFZ semalam . *senyumsorangsorang*

Ye , semalam kitorang berkumpul semula after dekat setahun semua buat hal masing-masing . rasa macam tak percaya tapi , tu lahh . mimpi jadi realiti . semua dendam rindu dahh terlerai . sebuah lagi memori indah telah pun tercipta . hati bersyukur ukhuwah itu tak pernah pudar . jiwa bahagia bila jalinan kemesraan tu tak pernah padam . diri berdoa agar ikatan suci ini takkan terputus dan akan semakin kukuh dibawa arus masa . fatin buat aku rasa diri ini masih berharga . amy buat lara sepi dalam hati ini terisi . zahid buat aku mengukir senyuman ikhlas yang pertama . din . . aku pun tak sangka hati aku cukup kuat dan cekal untuk jumpa din balik selepas apa yang telah terjadi . tapi , mungkin kami harus melupakan segalanya dan bina permulaan baru dalam hubungan persahabatan ini . dan permulaan baru itu adalah semalam .

Terima kasih AAFZ . korang penyeri dan pelengkap hidup aku . uhibbukum fillah . :")

kesayanganku :')
So , lagu last yang kitorang dengar berlima semalam and lagu last yang aku dengar hari nehh adalah lagu yang sama . dengar dulu sebelum judge . :)

Mark Adam - Pencuri



Betul cakap Din . lagu nehh comel sangat . dia suka perempuan tuh dari darjah satu ! comelnya dia . untung nya perempuan tuh . hmmmm :3 and dengar dia sibuk FOKUS . sumpah epik gila . and ye , aku suka lagu comel dan santai mcm neh . okayy itu sahaja . kalau anda , anda dan anda suka lagu nehh , jomm kita sep sikit ! :D XOXO love ya !

Pencuri memori ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: