Monday, July 29, 2013

DAY 13: A SONG THAT REMINDS ME OF A FORMER FRIEND

Babe ! ye mulai sekarang rasa mcm lagi suka nak tulis post dalam bahasa ibunda terchenta . cukuplah dekat fakulti cakap omputih , dekat hospital cakap omputih . marilah sama-sama mengimarahkan bahasa melayu plak kat sini . ada org tuhh cakap jangan lah selalu cakap omputih . okaylah , kat sini kita cakap bahasa melayu okayy ? tapi if terojak bahasa , mohon ampun ye . memang dah terbiasa . bahasa rojak tuh sebenarnya bahasa sehari-hari fitrah ilyana . nak buat cemana kann ? >.<

Tadi pergi hospital . abah kena pergi regular check-up lagik . ye , lagi dan lagi . alhamdulillah , blood count dia maintain , walaupun takk sampai paras normal lagi . kidney dia pun normal . again , alhamdulillah . tapi ada 3 test yang tak boleh nak detect . doktor cakap maybe sebab abah ada makan supplement ubat so dia ganggu keputusan ujian darah . so , kena pergi lagi check-up lepas nehh . takpe ilyana , kau kuat kannn . :) nasib baik doktor perempuan tuh comel sangat , baik plak tuhh . ilyana , nanti dah jadi doktor , jadi macam dia okayy ? baik . . dan errrrr comel gakk ? mihmihmih ^^,

hmm susah nya post hari nehh . lagu yang mengingatkan aku kepada bekas kawan ? aku ada hilang kawan ke ? aku rasa takde . once org tuh jadi kawan aku , selamanya dia tetap kawan aku . so , aku tak rasa aku ada BEKAS kawan . ehhh ? *garukepala*

Ye , aku tak pernah buang kawan-kawan aku . pasti ! tapi , if kawan tuh yang buang aku , itu mungkin lah ada . tak semua org suka kita kan ? realiti . fakta . hmmm , okay lahh . maybe ada . recently . tapi aku bukan buang dia ! jangan salah faham . aku hanya meletakkan jurang yang aku pasti telah menjadi sangat jauh dari hari ke hari . jarak itu perlu demi keselamatan aku dan dia . kenapa ? biarlah hanya aku yang tahu . tapi , aku rasa lirik lagu nehh dah bagitahu segalanya kenapa aku perlu menjauh dari dia . jujur aku kecewa . dia pernah menjadi yang paling rapat dalam hidup aku . tapi , benda dah lepas , tak perlu dikenang lagi kann ? maaf , segalanya terlalu peribadi . banyak hati yang perlu dijaga . tapi , basically , itulahh dia . :) till then , XOXO . love yaa !

I'm Sorry Goodbye - Kris Dayanti

Last goodbye ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: