Babe ! yeayyy iteww post lagik ! mihmihmih mengada . hmmm dah buka dah . kenyang perut suka hati . hari nehh tak masak . sebab abah kata tak payah masak . ibu bagi lauk . yeayyyy , this potato is so happy sebab tak payah masak ! dasar pemalas . +.+
Tadi tengok My Sassy Girl . homai menambahkan lagik obsesi dekat Cha Tae Hyun . walaupun dia duduk tangga no 2 dalam 2 Days 1 Night . . yee lepas Sung Si Kyung yang charming itu . ^^, Taehyun nehh sebenarnya comel , tambah kalau dia blur . *berangan*
Sebenarnya takde idea nak tulis pasal post kali nehh . so sebab tuhh merepek . hmmm lagu yang mengingatkan aku pasal boyfriend ? boyfriend punn takde , haaa mcm mana ? disebabkan aku masih berstatus SINGLE , aku rasa aku akan tulis post ini dari perspektif yang berbeza . so now , boyfriend aku is my brotha . yeeee , this post is dedicated to you En Mohd Azrul bin Baharin . so , sila bangga siket and rajin-rajin kan diri untuk lanje iteww sebab dah buat anda popular . ;)
Okayyy , first ini bukan abang kandung aku . Second , ini abang sedara aku , anak mak ngah . Third , aku memang akan cakap dia abang aku sebab dari kecik kami membesar bersama and aku tak pernah rasa dia bukan abang kandung aku . Fourth , aku pilih this abang as my boyfriend out of my 6 brothers sebab dia yang paling faham siapa ilyana . Fifth , dia mengaku dia hero Korea , no matter how much i try to deny that fact . Sixth , ini pengakuan paling ekslusif ! if aku boleh pilih siapa life partner aku , aku akan cari orang yang seperti dia . :D
Cukuplahh kott explanation serba ringkas itu . tak boleh puji lelebih lelaki ini , nanti bertambah tambah bongkak perangai dia . ><
Tentang lagu . lagu nehh first time kitorang dengar sama2 masa pergi ambik Helmi dekat Jasin . keluar jea music awal , terus dia menyumpah . "Lagu nehh macam bodoh lirik dia." then aku tanya apsal ? bila dah dengar , memang lawak lahh lirik dia . mcm sengal siket . pas tuhh dia punn gelak . "haa tau pun , jahanam kann lirik dia." tutup cerita masa tuhh . aku punn tak pernah dengar lagi dah lagu nehh lepas tuhh .
Here comes the funny part of the stories ! one day , aku rasa aku keluar pergi bank kott dengan dia . separuh perjalanan , dia bukak radio . masa tuhh , lagu nehh dah separuh dahh , tengah part chorus . belum sempat aku bukak mulut , tetiba dengar dia dok menyanyi lagu nehh . siap goyang kepala , tepuk stereng bagai . ahahaha masa nehhh memang rasa nak terjun dari kete nak gelak punya pasal . punya sampahnya perangai lelaki nehhh . konon lirik jahanam lah hape lahh . sekali bukan main seronok menyanyi . dasar loser . sejak tuhh , bila dengar lagu nehh mesti nak gelak . teringat dekat dia punya perangai sampah tuhh . hikhik . abang abang . poyo sungguh . okayyy lahh . tuh jea bedtime stories malam ini . sekian . XOXO , love ya !
Jangan Pikirin Abang - Firman & Alice
Takde Boyfriend Nak Dipikirin ,
Fitrah Ilyana .


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment