Thursday, August 1, 2013

DAY 15: A SONG I LOVE SINGING ALONG TO

Babe ! hari nehh sangat penat . yeee saya kann suri rumah sepenuh masa sekarang . so haruslah sentiasa sibuk dengan kerja-kerja rumah . bagus ilyana . dahh boleh jadi isteri orang dahh sekarang . semua benda dah pandai buat . rumah dah boleh urus . masak punn dah up 1 level ke amatur . ^^  haaa jangan salah faham . itu bukan perasan sorang2 yee . itu mama yang cakap masa call mama semalam . haiyo mama , ini puji betul-betul ke atau nak bodek nehh ? mihmih . takpe , yg penting dahh layak jadi isteri orang . itu penting ! eyyyy gatal ! >.<"

Tadi bawak abah pergi hospital . again . check-up untuk SOPD . Alhamdulillah , SOPD dah clear . infection dahh makin kurang . so , tak payah datang appointment SOPD lagikk . tinggal MOPD jea lagik yang still kena pegy buat follow-up regularly . dalam hati mampu tersenyum senang sikit . berkat Ramadan dan sinar Shawal mungkin . terima kasih Ya Allah . :')

Okayyyyy ! lagu yang itewww suka nyanyi ? the answer is : SEMUA LAGU . melampau ! pilih satu jea . jangan tamak . kay lahh kay lahh . satu jea . ;)

Girl On Fire - Alicia Keys


Haaa berani nak panggil aku lame ? haaa panggillah . tak pedulik . lagu nehh ringtone phone makcu . so , everytime phone dia memekak sebelah telinga , mesti aku akan melalak juga dengan nada dan irama buatan sendiri yang begitu irritating sekali . tujuan dia satu je . untuk menyakitkan hati , minda , akal , jiwa dan gegendang telinga makcu . bagus . anak buah paling berbudi bahasa alam maya ! and dia pulak akan buat muka sememeh tanda terlalu annoyed . tapi kesah plak aku kan . lagi aku tambah perisa secukup rasa dalam nyanyian aku yang akhirnya menyebabkan aku disepak terjun katil oleh makcu yang berperangai singa . sekian , bedtime stories hari ini . XOXO love ya !

I'm On Fire (Si Demam) ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: