Babe ! lamanya ghaib ? enjoy raya mungkin . takde hati nak blogging . berapa kali dahh dok termenung depan page nehh , last-last terus close sebab taktahu nak tulis ape . banyak sgt nak cerita agaknya sampai otak dah jammed terus . apakan daya . haish payahnya nak tekan keypad lappy nehh sambil terbaring terlentang .dasar pemalas .__."
Rasanya tak terlambat lagi kann nak wish Selamat Hari Raya to all the readers ! yeayyyyy raya ! mohon ampun mohon maaf zahir dan batin kalau ada salah dan silap . terkasar bahasa , terlanjur bicara , terbongkar rahsia dan segala ter yang telah dilakukan . and yeahhh , saya dah ampunkan segalanya jugaaaa . :)
Semua msg raya dah dibalas . and to anyone yang rasa wish dia tak berbalas , maybe wish anda tak delivered to me . kadang2 wechat , whatsapp and even sms punnn teringin nak mogok dengan kita . haipp biase nehh . so again , sorry !
Tahun nehh raya semua nyaa sederhana . tapi Alhamdulillah kemeriahan nya tetap dirasa . gambar raya banyak tapi pemalas nak upload . takpe one day will do okayyy . keep waiting . stay tuned ! ;)
First raya , spent time dekat kmpung mama abah . melantak ape yang boleh dilantak . lepas tuhh membuta kekenyangan , bergelimpangan sesemua depan tv . org datang raya umah , menggelupur masing2 bangun . pmpuan cari tudung , laki cari baju . dah campak kat mana taktahu . 2nd raya , pergi melaka . ziarah relatives sebelah mama . masa nehh jadi budak paling baik di alam semesta sebab terasa diri dahh tua . al maklum lahh cucu sulung belah mama mihihi ^^, . 3rd raya pergi berjimba kat kuala sungai baru , relatives belah abah plak . masa nehhh dahh jadi junior balik . ramai abang2 yang layak ditarafkan ungka , so adik2 nya punn ditauliahkan menjadi beruk . apa nak buat . org pergi jalan ghaya dibawak ehh adik2 poei mandi laut . mandi laut punn ghoman mcm tak pernah jumpa laut sepanjang hidup . itu seronok ! okayy ini lahh rutin wajib every year kami dri 1st day smpai 3rd day raya . then lepas tuhhh semua buat hal masing2 balik . start lahh rindu-mindu balik . last monday again balik kampung , mak long buat open house . yesss melantak lagik . last tuesday , balik ipoh ! jumpa pahcu , tokcu , makcu and paling penting , jumpa feeyash ! OMG sumpah lama nak mati tak jumpa dorang . and yesss rindu dendam dahh terlerai walaupun sekejap jea dapat jumpa . takpe, ada rezeki kita jumpa lagikkk . :")
Okayyy cukup dahhh cerita pasal raya . nanti kita cerita lagikk okayy ? ape dia ? duit raya ? ahaha dahh tua . nak terima duet raya punn malu . dah besor gajah . so , kesimpulannya , income tak berapa nak banyak . sebab segan nak ambik duet raya dekat jiran-jiran sebelah rumah . T.T
Okayyy dahhh ! balik pada cerita asal . lagu yang buat aku rasa nak menari ? mihihi . lagu nehhhh !
2NE1 - I'm The Best
lagu nehhh rancak sangat . excited dengar , excited nak menggerakkan anggota badan . neuron-neuron semua excited bila dengar lagu nehhh . so , action potential maintained jea spanjang lagu nehh . okayyy sorry sebab tak faham . yang faham tuhh mesti gelakkann . hahaha . yg penting lagu nehh cool gila . muzik dia lain dari yang lain . arrangement dia punnn tahap weirdo gila skala 9 dari 10 . seronok didengar , MV punn best gilaaa , so tuntasnya , it's perfect . dengarlahh kalau tak percaya . komfem kaki tangan menggedik japg . hekhek gurau gurau ! okayyy sekian bedtime stories malam ini . XOXO love ya !
I'm the best , am I ?
Fitrah Ilyana .


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment