Saturday, August 3, 2013

DAY 16: A SONG THAT MADE ME CRY

Babe ! now dah pukul 12.52 tengah hari . me tengah terbaring atas katil , sambil peluk caterpillar , masih berbaju tidur teddy bear dan YE ! saya masih sememeh busuk masam tak mandi lagik . sila bangga sekejap . mihihi . tengah demam nie . 3 hari kemas rumah punya pasal . angkara habuk rumah yang tak menahan banyaknya , hidung dilanda selsema puting beliung yang amat dahsyat sampai sekarang . haa tengok . sampai demam2 dah nehh . alhamdulillah , Allah masih kurniakan sedikit kekuatan untuk terus berpuasa . terima kasih Allah . :)

Ohh phone kredit dah expired . so sesiapa yang text tak di-reply tuhh mintak maaf . bukan taknak reply , tapi kredit dah kiok . elok gakk tuh . lepas neh kalau orang tuh msg , taknak reply . padan muka . kejap ada kejap takde , macam biskut . ingat hati org nehh buat dari besi ke ape ? suka hati jea buat org mcm tuh . huh

Dah , tak baik emo pagi-pagi nehh . ehh ? tengahari dahhh . -____-" post hari nehhh tak best lahh . lagu yang buat aku nanges ? adoyyyy . okayyy ceni . sebenarnya bukan lagu tuhh yang buat kita nanges . tapi keadaan semasa yang buat kita menanges . lagu tuhh hanya tiba pada waktu yang betul-betul tepat masa kita tengah sedih , and akhirnya sebab menghayati lirik lagu tuhh , terus menanges . kira lagu tuh pelengkap suasana , penambah perisa untuk kita menanges . sebab kalau kita dgr lagu yang sama waktu kita tengah happy , takkan nya kita tiba-tiba nak menanges kann ? ^^,

So , lagu ape yang konon-konon nyaa handal sgt sampai buat perempuan nehh menanges ? ek eleh ayat mcm poyo jea kann ? padahal memang jenis cengeng kuat menanges . >.<

How Do I Live Without You - LeAnn Rimes


Tak main lahh Adele punya Someone Like You . tuhh lagu putus cinta .org sedih bukan sebab putus cinta jea kan . ;)

Actually , bila mood aku tak menentu , aku akan dengar Sad Playlist dalam mp3 . tapi , bila aku rasa sunyi , bila aku rasa diabaikan , bila aku rasa semua org yang aku sayang mcm takde dekat dengan aku , bila aku rasa sedih , bila aku lemah , bila aku mcm tiba-tiba jea rasa aku sorang-sorang dalam dunia nehh , lagu LeAnn Rimes nehh tak pernah gagal buat aku menangis . hmmm tahniah LeAnn Rimes , pandai nyanyi . hikhik . XOXO , love ya !

Can I Live Without You ?
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: