Friday, August 23, 2013

DAY 20: THE LAST SONG ALPHABETICALLY IN MY iPOD

Babe ! yeayyy dahh masuk dayy 20 . seronok plak nak habeskan mission nehh . tinggal 5 hari jea lagi . mihihi . :D

Todayy im totally in a good mood . yeahh i guess i am . aku bersyukur aku buat keputusan yang betoll stop kann abah punya steroid intake . bengkak kaki abah mula surut . lega hati nehh sikit . :)

Tadi keluar pergi dinner dengan abah , adik and makcu . dua-dua perempuan nehh pemalas nak masak hari nehh , so menggoda abah untuk bawak kitorg keluar pergi makan . and hasilnya kami berjaya ! pergi dinner dekat Pizza Hut todayyy and yeahhh we're the happy potatoes ! ^^,

Esok malam mak nak datang raya umah . seronok ! tak sabar ! dulu mak masak hari-hari bagi kitorg makan kann ? mlm esok kita masak untuk mak plak tau tau ! tapi taktau lahh sedap ke takk . sebab itewww amateur lagikkk ._."  ohhh lupa nak cerita ! mak is the babysitter of me and adik-adik dari kecik dulu , zaman lepas pantang smpai lahh masuk darjah satu . sebab dahh rapat sangat , memang panggil mak dari dulu . sekarang anak mak nehh dahh besar-besar dahh semua . montel dahh semua . nampak takk betapa berjayanya mak membesarkan kami ? hikhik sayang mak !

Okayy lahhh balik ke tajuk atas tuhh . kenapa dengan day 20 nehh . haha senang jea post kali nehh . tapi aku punn taktahu lagu ape yg paling last dlm iPod aku nehh senanya . jomm kita check-it-out sesama . jeng jeng jeng !

ZE:A - Beautiful Lady (by Hyun Sik)


Ohhhhh haha lagu nehh rupa-rupanya . lagu nehh ada 2 version . first version memang ZE:A yang nyanyi . tapi yg 2nd version punya Hyung Sik jea yang nyanyi . Hyung Sik nehh punn memang member ZE:A . tapi , masa tuhh dia nyanyi lagu nehh untuk Jihyun (4 Minute) dalam cite Romantic & Idol , so that's why dia nyanyi sorang . and personally , memang aku suka yg 2nd version punya nehh sebab suara Hyung Sik nehh sangat comell ! dahlahh dia handsome hewhew . nasib baik version Hyung Sik nehh yang duduk paling last . hihi so dengarlahh boyfie iteww yang ke-berapa-entah-tak-tau nehh nyanyi yee kalau sudi . charming kann dia ? anddd btw , saya suka jari org yang main piano ituuu ! *melting* :D

Mission nehh kena habeskan cepat-cepat . Selasa depan dahh kena balik UM sekejap sampai hari Sabtu sebab nak kena handle event IMSPQ . anddddd ! believe it or not , im one of the model in the fashion show on the culture night of that event . mihihi bangga siket . Jasmine lahh punya kerja nehhh . paksa rela namanyaaa . hahaha . wait for that stories later kayyy ! XOXO love ya ! bye !

That lady ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: