Aku bukannya sasterawan negara
Aku hanya manusia biasa
Menulis sekadar untuk meluah rasa jiwa
Maaf jikaku tak sepeka kamu
Kerna nyata ku tak sehebat kamu bermain kata
Kerna ku tahu imaginasiku ada batasnya
Namun begitu izinkan aku menghibur jiwamu
Dengan kata-kata yang sederhana :)
Babe ! yeee aku bermain kata-kata hari ini . mungkin itu cukup untuk meluahkan segala rasa yang tersudut dalam hati . tolong jangan adili aku sekejam cara . tolong jangan hukum aku semudah bicara . aku pun namanya manusia . punya hati , punya perasaan . :')
Hari nehh pergi tengok Helmi . esok dia start trial SPM . raut wajah dia nampak tenang dan bersahaja . tapi , dalam hati , tak siapa tahu . mungkin sedang berperang dengan ketakutan sendiri . tapi , itulah dia . kalau namanya Amirul Helmi , dia memang seorang yang perahsia . seboleh mungkin cuba disorokkan rasa hati . walau apa punn rasa itu . taknak menyusahkan orang katanya . tapi , ape gunanya aku di sini untukmu , dik . mungkin memang dah lumrah yang namanya lelaki . dia rasa dia pemimpin . dia rasa dia perlu lebih kuat dari kakak nya . kuatlah adikku . teruskan semangat juang itu . satu hari nanti , aku pasti memerlukanmu .
if you guys think im strong , you're wrong . im not strong . but , thats the only choice i have right now . so i have to be one . kalau kalian masih seorang insan , aku mohon secebis doa untuk kedua-dua adikku . Mukhriz also will be taking UPSR on 10th of Sept . kejayaan mereka , harapan mama abah . aku tahu jauh di sudut hati , mereka tak mahu mengecewakan mama abah . bantu mereka Ya Allah .
This is their common favorite song . They always sing this song to me . all the time . aku tanya kenapa suka nyanyi kan lagu nehh for me ? and they simply said , because lagu nehh ada perkataan sister . and you're the only sister we have . okayyy itu terharu . noww rasa nak nanges . FYI , sampai sekarang aku tak pernah tahu lirik penuh lagu nehh . and the only reason i listen to this song , only because of the word SISTER . XOXO , love ya !
Train - Hey, Soul Sister
Helmi's and Mukhriz's sister,
Fitrah Ilyana .


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment