Tuesday, August 20, 2013

DAY 19: THE FIRST SONG ALPHABETICALLY IN MY iPOD

Babe ! kaki cedera ! i sprained my second last and my little fingers of my right leg . tadi langgar rak kasut masa nak pergi ambik adik balik sekolah . now dahh lebam and dah bengkak . and i cant even move both of them till noww . i knoww if dah lebam maybe terseliuh or mungkin patah . tapi takott nak pergi klinik ! takpe lahh tunggu sampai esok tgk surut takk bengkak tuhh . padan muka . lain kali jalan tgk bawah . jgn maen langgar jea semua benda . clumsy ilyana ! waaaaaaa sakit ! T.T

Hari ahad lepas kannn keluar dengan AAFZ . after all , as usual , we treasured the time being spent together the most . walaupun pergi beraya rumah masing-masing jea , tapi tak kesahlah . janji dapat spent time sama-sama . and we know we are true BFF as we came across to wear red pink together . yeahhh all five of us . without even planned to . thats the beauty of our friendship . these are some of the pix of US together . credit to ayuni and blog fatin . :)

Rumah Fatin , semua sopan lagik .

My house , tgk muka kenyang Zahid ;)

Rumah Amy , muka puas hati ^^,

Rumah Ayu , muka taiko memasing . :D

Fav pict ! muka epik Zahid tak boleh blah .

Bajet baik konon . tgk gambar bawah !

Haaaa amekawww . perangai masing2 .


Amy and Zahid

Fatin and Zahid

Yeee pergi rumah ayuni gakk . OMG rindu gilaaa nak mati dekat minah comel tuhh . thanks ayu sebab sudi terima kedatangan mengejut kitorg . and thanks gakk sebab jadi tempat pelepas rindu itewwww ! mihmihmih . seronok sangat jumpa ayu . seronok sangat lepak rumah ayu , sepahkan bilik ayu . ohhh how sweet our time together ! rindu already . ^^,

Okayy lahh . post hari nehh takde sebab ape2 kann melainkann sebab yg itu , so just be straight and make it short . ironi nyaaaa , lagu pertama sekali dalam iPod kita adalahhh lagu yang sama Fatin pernah bagi kat aku dan Amy masa dia kat Morocco dulu . masa tengah rindu kitorg lettew . hewhew . yesss , we'll be loving each other for a thousand years , AAFZ . layan dulu MV muka christina perri yang comel nehhh dengan muka edward cullen yg 'handsome' nehhh tau . sukaaa lilin banyak2 dalam MV nehh . saya nak pergi belek kaki dulu . till then , XOXO love yaaa ! :')

A Thousand Years - Christina Perri



One Step Closer ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: