Babe ! kaki cedera ! i sprained my second last and my little fingers of my right leg . tadi langgar rak kasut masa nak pergi ambik adik balik sekolah . now dahh lebam and dah bengkak . and i cant even move both of them till noww . i knoww if dah lebam maybe terseliuh or mungkin patah . tapi takott nak pergi klinik ! takpe lahh tunggu sampai esok tgk surut takk bengkak tuhh . padan muka . lain kali jalan tgk bawah . jgn maen langgar jea semua benda . clumsy ilyana ! waaaaaaa sakit ! T.T
Hari ahad lepas kannn keluar dengan AAFZ . after all , as usual , we treasured the time being spent together the most . walaupun pergi beraya rumah masing-masing jea , tapi tak kesahlah . janji dapat spent time sama-sama . and we know we are true BFF as we came across to wear red pink together . yeahhh all five of us . without even planned to . thats the beauty of our friendship . these are some of the pix of US together . credit to ayuni and blog fatin . :)
Rumah Fatin , semua sopan lagik .
My house , tgk muka kenyang Zahid ;)
Rumah Amy , muka puas hati ^^,
Rumah Ayu , muka taiko memasing . :D
Fav pict ! muka epik Zahid tak boleh blah .
Bajet baik konon . tgk gambar bawah !
Haaaa amekawww . perangai masing2 .
Amy and Zahid
Fatin and Zahid
Yeee pergi rumah ayuni gakk . OMG rindu gilaaa nak mati dekat minah comel tuhh . thanks ayu sebab sudi terima kedatangan mengejut kitorg . and thanks gakk sebab jadi tempat pelepas rindu itewwww ! mihmihmih . seronok sangat jumpa ayu . seronok sangat lepak rumah ayu , sepahkan bilik ayu . ohhh how sweet our time together ! rindu already . ^^,
Okayy lahh . post hari nehh takde sebab ape2 kann melainkann sebab yg itu , so just be straight and make it short . ironi nyaaaa , lagu pertama sekali dalam iPod kita adalahhh lagu yang sama Fatin pernah bagi kat aku dan Amy masa dia kat Morocco dulu . masa tengah rindu kitorg lettew . hewhew . yesss , we'll be loving each other for a thousand years , AAFZ . layan dulu MV muka christina perri yang comel nehhh dengan muka edward cullen yg 'handsome' nehhh tau . sukaaa lilin banyak2 dalam MV nehh . saya nak pergi belek kaki dulu . till then , XOXO love yaaa ! :')
i'm just a typical girl who want some place in this world..
to share my happiness,,sadness,,and everything with the best person around me..
who wants the chance to love and to be loved...
the gurl who wants to grab her oppurtunity and exploit them to their best advantage..
a gurl who has her own ambition,,vision and future..
accept me as who i am...
~ FITRAH ILYANA ~
0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment