Saturday, April 16, 2011

Babe ! baru perasan neyh post yang ke-251 . great kan ? yela tuh . curahan rasa hati memang banyak tak terungkap kan ? klw tulis semua komfem dah beribu post aku dlm blog . i do love to write . but i dunno how how to express everything i feel inside in words . mcm sekarang . hati aku rasanya tak tenang sgt . it was like roller coaster in my heart . klw tanya ape yg aku rasa now ? something unright is happening . yes , aku memang happy dpt interview MARA . aku bersyukur aku dapat . tapi hati aku tak happy 100% . susah klw terpaksa berhadapan dgn konflik hati kan ? frankly speaking , i'm hurt now . nape dy buat aku mcm neyh ? ur 360 degree change hurt me so much awk . sy tahu sy bukan siapa-siapa di mata awak . tapi please , appreciate me as i should be appreciated ? is it too much demand from me ? ilyana , please be strong . last night convo was a very deep conversation . some things i hid selama neyh dah aku revealed kan . yes , itu pilihan aku sendiri . i dare to take the risk , and i have to face the consequences . awk , saya tak mintak perubahan itu . saya taknak langsung perubahan yg awak buat . it hurting me more ! tolonglah awak , saya tak pernah ada niat pun nak membezakan sape2 . awk jea yg rasa cm tuh . and if awak rasa dengan perubahan awak tuh akan membuatkan saya lebih tenang , awak SILAP ! saya tak suka langsung dengan what actually happened now . saya nak awak yang saya kenal sejak mula-mula lagi . saya taknak awk yg skunk . please , hati ini perlu ketenangan . back to normal back awak . u made me cry ! Ya Allah , tentukan jalan terbaik untuk hamba-MU . amiin !

I'm sorry ,
Fitrah Ilyana .

4 budak tecik bisik-bisik:

TiM said...

360 degree bukan kat tempat yang sama ke? buatlah 180 degree ke, 270 ke. haha.

alolololo. jangan ;aa cedih-cedih mucukc titew neyh. windu-windu, cedih-cedih eyh tak tomey laa.



(aku loya taip macam ni. erghhhh)

ILYANA said...

haha lawak btol . dy memang berada di tempat yg sama . personaliti jea berubah .

don't worry tim , it will heal along with the time . :)

Effa Akmal said...

got the interview?? congrats lalink.. :)

ILYANA said...

dapat ! hee thankyou makcu sayang ! :)