Monday, April 4, 2011

THE ROAD I'M TAKEN

I LOVE WALKING BY YOUR SIDE JUST LIKE THAT DAY :)
Babe !!!!! ha amek kau . menimbun tanda seru aku buat . kenapa ? sebab bajet takde idea nak blogging tapi still menggedik juga nak buat post . sbb tgk kat blog org laen , ada post '1 hour ago' , '5 hours ago' , '18 hours ago' , '1 day ago' . tapi tang blog aku , '4 days ago' . sodeh !! haha . so , aku pun menaikkan lah post baru ini untuk tidak menghampakan hati sendiri yang sedih . hakhak .

so , ape kaitan post ini dengan tajuk nya ? abaikan saja . dia neyh memang tak reti nak tulis tajuk selari dgn isi post . tak paham bahasa namo eh tuh . hahaha . but i think title hari neyh ada kaitan dgn apa yg bakal aku mrepek kan sebantar lagi . eja sebentar pun tak reti pmpuan neyh . maafkan dia . dia dah tak skola . huahua . dah cukup !

the road i'm taken that saturday . waahhh ! ke manakah dia merantau ? taklah jauh mana pun . ke Mines jea . tgk jom masuk U . dengan siapakah ? dengan na'eimah dan laen2 . hahaha . ramai sgt . tak mampu nak sebut satu-satu . lagipun byk hati yg perlu dijaga . ye tak ? haha . mrepek itu . lupakan . ke Mines jea ke ? ha yelah . pegy sana , makan then rayau-rayau , kumpul beg , kutip brosur2 , tanya2 kat akak abang tuh mcm2 . haa tuh jea lah . haha tipu ! klw lepas tuh straight terus balek umah , ha bukan fitrahilyana lah tuh . hakhak . dah better ckp betul-betul lepas tuh pergi mana ?! errrr , biarlah rahsia . hakhak . bahaya2 . mati aku deh ! huhu . kowt tak , buat ape penat-penat create reason terbaek nak ckp nape lambat balik kan na'eimah kan ! hahaha . so basically , it was a great day ! we enjoyed our moments there . yes i am . exactly . jujur ckp , there's another reason why this journey was a very meaningful trip . tapi , biarlah sebab yang satu itu jadi rahsia hati fitrahilyana sahaja . :)

kat sana , tak sempat nak capture pict pun . sbb otak dah mereng and mcm tersawan kejap sbb tak penah pegy pun tempat alah tuh . haha . sbb tuh lah jerit paling kuat . sbb tuh lah muntah smue . haha lawak gle . nak gelak guling-guling jea bila ingat balek . tapi , that experiences , that trip , that moments , that memories , that person yang gila tak hengat , takkan aku lupakan sampai bila-bila . thnx korang for making my days . thnx sbb bwat otak aku lapang , ilang smue masalah aku . walaupun balik neyh , tgn aku saket sbb nak tarik badan dari himpit kau . kaki aku saket sbb pakai heels dari 10am to 9pm . belakang aku saket sbb melantun-lantun dlm tempat tuh . tekak aku saket sbb jerit-jerit ketakutan . hahaha . but all that pains and bruises really worth it . ngee . thnks again guys ! sayang korang smue .

P/S : awak , thnx for the mineral water that you bought for me . :)

Had my days ,
Fitrah Ilyana .

2 budak tecik bisik-bisik:

sUkIdEsH??? said...

erm....if u teach me bout study....
so i wanna teach u bout life...

ILYANA said...

what do u mean by that ?