Monday, April 25, 2011

BEFORE I SAY YES



Babe ! dah ada butir-butir habuk habuk kan blog neyh ? 4 ary terbiar . haha . so what's up ilyana ? three words ! FEAR-OF-INTERVIEW ! yes that's what i'm feeling now . ntah ape phobia ntah . aku pun taktau . adoy counting days to interview this weds really make me sick . nak lari jauh-jauh boleh tak ? seram sejuk bile pk pasal interview neyh . tipu lah klw ckp aku cool jea . ketar pale lutut hoy . klw dah ary-ary membuta tak hengat dunia mcm dlm pict kat atas tuh , memang lah komfem-komfem aku gelabah abes mcm skunk neyh . so salah ko sendiri kan ? dah jgn byk ckp . diam-diam suda . huhu . dalam otak neyh macam-macam benda berselirat . dah mcm tali rafia yang ikat simpul mati tuh . tak boleh diuraikan lagi dah . bila nak siapkan essay ? eh pmpuan , salah soalan . bila nak start tulis essay ? haa this is the best question yang men-describe-kan the whole ilyana now . tak ready langsung ! ZERO ! NOTHING ! padahal interview lusa neyh . pergh style abes ko pmpuan oi . nak jawab ape depan panel tuh nty ? takan nak senyum jea tayang gigi buat iklan Colgate ? naya dy ckp ko gila tak siuman plak nty . haish . wake up ilyana ! wake up ! sedarlah diri tuh , dat interview in ENGLISH ilyana ! you're crazy girl ! boleh rilek-rilek lagi blogging depan neyh . nty org tuh bagi first soklan , "Tell us about yourself" , ko nak jwb hape pun taktau . haha dia neyh memang tau . Ya Allah takot + neves = ??? jawab sendiri . tak brany nak fikir kemungkinan yang berlaku . huhu . soklan ape yg akan keluar dari mulut panel tuh nty ? boleh ke aku jwb soklan maut mereka tuh nty ? OMG that's scary . dah taknak pkir lebih jauh lagi . better be ready now ilyana . you've got no time anymore . hurry ILYANA ! oh lupa , para panel yang dihormati , please treat me like you treat your daughter okay ? i will appreciate it so much . hahaha love ya ~ :))

P/S : Wish me luck guys ! ~

Nervous ,
Fitrah Ilyana .

2 budak tecik bisik-bisik:

TiM said...

oit. yg surat tawaran ke Universiti beserta yuran pengajian tu ape ek?

ILYANA said...

haa tuh aku taktau weh . siyes . ntah pape kan ? aku ckp dekat mama , mama ckp klw takde takpelah . takyah bawak . haha :)

P/S : neves beb !