Friday, April 15, 2011

TANPA KEBERANIAN , MIMPI TIDAK BERMAKNA

Babe ! bila diri ini sangat teruja nak check result interview , tapi ditunda AGAIN ke 5pm karang , di sinilah fitrahilyana menyibukkan diri mencurahkan rasa hati dengan muka kecewa tahap nak baling kek kat muka orang . haa boleh mcm tuh ? hahaha . taklah . perempuan neyh memang suka mengisi masa lapang dy dengan meraban tanpa hala tuju mcm org takde masa depan mcm neyh . hakhak . dah ilyana dah . berenty mencarut please ? makan kasut nak ? :DD

okay ape kejadahnya aku tenung screen pc neyh mcm nampak muka Jehan Miskin plak ? haha . sebab takde idea nak tulis ape lah . heeeeeee .

oh ye , saya nak buat pengumuman kasih sayang cket lahhh . boleh tak ? page aku , aku punya sukalah ! haha . to adinda-adindaku , Noor Amira binti Norizan dan Fatin binti Mohd Murtadza , GOODLUCK! untuk interview MAINS nanti tautau ! anda berdua diberi sepenuh mandat dari beta (wah ! tak sedar diri perempuan neyh!) untuk menyempurnakan interview itu dengan sehabis baek dan sepenuh confident ! be yourself and jawab jea ape yg ditanya itu dengan jawapan yg munasabah lagi memikat hati . ohhh ye jangan lupa tayangkan sentiasa barisan gigi putih berseri anda yang menawan itu kepada panel penemuduga itu yea . nty dpt point lebih . tapi agak-agak cket kerana takowt mereka tersalah anggap yg anda kurang sihat plak nty . weeee . ingat pesan saya neyh baek-baek tahu ! kalau rasa-rasa mcm lost focus ke , bayangkan jea lah muka saya yg comel ini yek ! nanti dapat ilham yg mencurah-curah . gerenti ! huhu last but not least , pastikan anda menjayakan interview itu dan balik dengan senyuman puas . kalau tak , saya ugut bakar baby panda saya itu . haaaaaa ! bia betul ? ehee taklah . taklah . saya sayang lah baby panda saya itu ! jangan mengade ilyana ! klw salah seorang dari anda or kedua-dua anda berjaya menjadi minah arab nty , anda dikehendaki membelanja fitrahilyana makan di salah sebuah restoran terkemuka di Seremban . wakaka ayat matearilistik mcm hampeh ! akhir kata , anda dah dpt interview jadi minah arab kan ? doakan saya dapat jadi minah saleh plak yea ? anda kan teringin nak dpt anak buah mata biru or muka comel , gebu ala-ala Suri anak Tom Cruise itu kan ? kan ? wakaka so doakan saya tau ! wajib ! konklusinya , (bila nak abes pesanan penaja pmpuan neyh ?) buat elok-elok , nail the interview and just do it . saya suka tgk adinda-adinda saya berjaya sebab saya memang sayangkan mereka sangat-sangat ! :)

P/S : Cik Fatin , terima kasih sudi bersama saya sepanjang malam semalam . that moment was so purrrrr-fekkkkk ! love you lahhh cik puan ! ♥♥♥

Dapat ke tak MARA neyh ?
Fitrah Ilyana .
Your gemok .

0 budak tecik bisik-bisik: