Babe ! Home sweet home . jyeahhh semalam dahh sampai rumah . selepas stuck dekat jammed almost 2 hours . tuh lah excited sangat cakap dekat jimbo hari tuhh nak rasa adventure jammed time balik kampung . Allah makbulkan . haa padan muka . mintak lagi bukan-bukan . tak pernah2 balik seremban ikut jalan kampung jammed . sebenarnya best gakk . dapat cuci mata usha mamat comell . ehh dah kenapa menggatal ? taklah gurau aje , hehe . tak best ! boring . kalau highway okaylahh . jammed punn still ada R&R nak berhenti rehat ke ape ke . jalan kampung jammed mana ada R&R nak berenty kencing . takan nak kencing tepi jalan cover dengan pintu kereta ? seksa kott tahan hajat sampai ke rumah . so kerajaan , nak pilihan raya nehh kan ? binalah toilet sebijik dua dekat jalan kampung ye . untuk kemudahan bersama . hehe ohhh picture raya malas nak upload lagi . so , tunggu the next post ye kalau rajin . here's one yang tersesat dalam laptop .
![]() |
| Ziarah with le family :) |
Picture original nehh hokehh . takde edit2 , haha . nampak jerawat-jerawat semua . nampak takk belakang tuhh abang2 aku tengah berebut DSLR . yeayyy abang zizi got himself a new DSLR . whoot ! whoot ! applause sikit . noww boleh bangga bila upload pict cantek-cantek , credit to DSLR abang , hahaha . but im sorry . picture atas ini dari Samsung kuhh yang tercinta . so tak secantek DSLR abang . tunggu dpt collection fresh dari ladang baru boleh tayang . haha bye ! love ya !
Happy ,
Fitrah Ilyana .



0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment