Tuesday, August 14, 2012

IMMATURED

Babe . lama tak jumpa . rindu , wekkk ! menipu . fuhhh this potato yang bulat ini takk cukup kredit tidur dua , tiga hari nehh . last night dia tak tido sebab dia tolong mama dia menyudahkan thesis PhD nyaa . ye saya sayangkan mama saya sebab tuhh saya sanggup korbankan masa tidur saya . haha

ohhhh lagu nehhh ! jika halangan mnduga perjalanan kita , jgnlahh kau putus asa . kerana ku ada di sisi setia menemani . andai semangatmu gugur , genggamlah tgnku , kita hampir ke situ . aishh dahh nyanyi sampai hujung punn still tak tahu tajuk lagu nehh . padahal dulu favourite song nehh . jelas di situ yang speed otak saya semakin menurun di bawah paras bahaya . -.-"

ape tadi nak cerita ? ishh distract btol lagu nehh . tetiba kelua dekat radio . trus excited nak melalak dlm gelap nehh . actually tak tahu punn nak blog ape senanya . tangan saje menggatal tekan butang compose tuhh . and now i'm stucked here . internet malam nehh punn slow . nak tgk Strong Heart punn buffer terkemut2 . so the only solution is , SLEEPING ! since semalam punn tak tido langsung , maka eloklah kiranya saya mengqada' kembali sisa-sisa masa tidur yang terbazir . noob gila :O

I know i have to readjust my sleeping time . dahh nak masuk blaja balik kann ? so tayah nak membebel lagi . pergi tidur sekarang . tomorrow is a super long dayy . have to settle everything needed for JPA . gahhhh i hate formality . dahh stop ! okayyyy nunyte ! love ya !

P/S : This Ilyana is becoming more irritated as time passes by . Forgive me . I love You . :)

Blank ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: