Wednesday, August 15, 2012

OHH HUJAN

Babe ! yeayyy hari nehh main hujan . suka suka , yekkkk ! as if . tadi abah ajak pergi bazaar pukul 5 suku . masa tuhh tak hujan lagi , then i said okayy lahh abah . ajak lahh shemott sekali . chehhh baru jea nak syok2 jamu nafsu , sekali hujan turun . sumpah lebat gilaaa . terus mnyorok bawah khemah org . gerai yang selalu lengang punnn penuh tibatiba , haha . nak tumpang payung orang , segan . so , after beli ala kadar , terus lari-lari sampai kat kereta . baru jea mandi , dahh mandi hujan plakk . tuhh lahh . Allah tak suka kau jadi tamak ilyana . okayy insaf sekejap . -,-"

Ps : Abang popia banyak buat sedekah ary nehh . nasib baik hensem . ehhh gatal !
PPs : Untuk 'Kawan Baik' (family terdekat mengetahui) , aku takk suka lahh kau nak pakai baju warna sama dengan family aku raya nanti . haah aku sound so kejam when i said it like this . tapi , itu yang aku rasa . and kalau kau rasa kau nak aku ignore kau sepanjang raya , berani kau buatlahh yee . maybe mama abah takkan buat , but i'm 100% sure that i WILL DO IT . :)

Si Jahat ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: