Friday, August 17, 2012

SELAMAT HARI RAYA

Babe ! ohhh lupa , good morning ! hehe morning sebab i just woke up this 11.34 am . so morning lahh masa tuhh . entah bila nak insaf taktahu . noww bangun terus bukak lappy blogging dengan muka serabai tak mandi . buruk perangai . before tidow pagi tadi , got a few plans to do as soon as i woke up at about 8 or 9 (konon) . 

#1 kemas baju yang dahh bertimbun berlipat . tinggal nak masuk almari punn still malas lagik nak buat .
#2 nak gantung baju kurung makcu yang punn sama bertimbun gakk . ish3
#3 get my comfy bed her pink cadar yang comel ada love2 tuhh .
#4 basuh baju . nanti tak sempat kering , cane nak bawak balik kampung ?
#5 iron baju . nanti kat kampung senang tayah nak berebut iron , hehe
#6 packing stuff . haha nehh paling malas i tell you ! i hate packing .

Malangnya , setelah aku menjagakan diri sendiri pada tengahari rembang macam nehh , i'm wondering kerja ape jea lagikk yang aku sempat buat . hahaha ilyana ilyana . dahh tahu tak sempat pergilahh bangun terus buat . nehh sempat blog pulakk dulu . kalau dahh malas , mcm2 alasan . haha

Nehh post last before lappy dalam mode OFFLINE sampai balik semban balik . so readers (ada ke?) , SELAMAT HARI RAYA ! Maaf zahir dan batin . sorry kalau ada salah dan silap sepanjang aku dan blog nehh jadi kawan baik . and to all my friends gakk . mintak maaf yee korang . kita kosong-kosong okies ? 


Excited nak balik kampung nehh . bye ! love ya ! mmuahhh !

Si Pemalas ,
Fitrah Ilyana . 

0 budak tecik bisik-bisik: