Friday, August 24, 2012

HAKIKAT ITU PAHIT

Babe . im lonely . i know i have great friends all around . tapi right at this moment , i feel like i have no one around me . tadi , someone whatsapp me . kite lalu depan rumah awak tadi . and i asked , lalu tapi tak singgah . buat ape ? dia reply , itu jea yang mampu . pergi beraya dengan budak2 nehh . untunglahh kann ada geng boleh pergi konvoi raya . aku gakk yang forever alone dekat rumah . at that moment i thought , so kayy  . konvoi raya jea punn . then , after a while , jiran sebelah rumah buat open house . precisely , anak bujang dia buat open house for his friends . and of course ramai tuition mate yang aku kenal dulu . ada yaya , ada kak nab . of course lahh excited nampak dorang . rindu korang , lama tak jumpa :) . then nampak zul . lagilahh excited . terus call dia . sekali dia tak recognize number sebab dia dahh tuka num phone . masa tuhh sedih gakk . its okayy . biase lahh tuh ilyana . kau punn tak kenal number orang gakk kadang2 . what goes around comes around . out of sudden , tiba-tiba terasa diri nehh invisible sangat-sangat . or the right words to say is terasa TERPINGGIR . from every single person . yes memang aku bukan the type of person yang selalu keluar hang out dengan kawan-kawan . aku bukan outstanding person . i'm not admirable . im not a warm person . im not a friendly person yang boleh get along dengan semua orang . im lacking in every aspect . tapi deep inside my heart , aku teringin rasa semua tuhh . thanks for this bitter experience . i know im not exist in pepel's heart . tabahlah hati . ilyana , you still have your family around . to support you from back . lead you to more steps ahead . and stay by your side no matter what happens . don't cry ilyana . NEVER anymore ! doktor kena kuat . walaupun kau rasa kau tak mampu , kau tetap kena jadi kuat . dunia nehh bukan setakat ini cabaran nyaa . even if you are on your own . FRIEND have END . but FAMILY never say GOODBYE . terima kasih Ya Allah . i have to find my strength now . abang , take me somewhere i belong . this is not the place for me anymore . :')

Keep the smile ,
Fitrah Ilyana .

0 budak tecik bisik-bisik: