Babe ! wahhh hari nehh perasaan aku menaip post bercampur-baur . hati sedih sebab tak dapat sama-sama celebrate birthday PINGU terchenta bersama BEAR . yes hari nehh birthday AMY ! hati cemburu sangat . maybe sebab perasaan rindu yang tak terbendung . so disebabkann tak dapat men-join-kan diri bersama korang , aku memberanikan diri membuat benda yang tak pernah aku buat ini . Noor Amira binti Norizan , sorry sebab aku ignore kau sepanjang hari nehhh . bukan niat aku sebenarnya . cuma menahan diri sehingga ke hujung kerana ini . aku teringin nak bagi kau something yang maybe kau tak pernah dapat dari aku . enjoy this small gift . Happy 19th Birthday , Amy . i love you ! :)
P/S : First try . Many flaws here and there . Sorry ! teeeheee .
AAFZ's ,
Fitrah Ilyana .


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment