Babe ! wahhh aku menaip post ini bersama baju kurung dan tudung yang masih neatly terlekat di badan . selalunya ilyana takkan tahan de pakai baju kurung lelama . ehh apakah ? haa nak bukti ? here it is . baru di-snap 5 min sebelum post nehh ditulis . hakhak .
| Si Gemok Berwarna Biru :D |
lihatlahh aku yang semakin mengembang dan akan terus mengembang . itu fakta :/ and baju kurung nehhh baju favorite aku . itu juga fakta :D takde point .
kenapa pakai baju kurung ? sebab nak handle urusan rasmi . haruslah berbaju rasmi . formality itu kann wajib , haha . urusan hari nehh dah half settled . HALF baru . kann semalam kata long dayy . nehh belum cukup long lagikk .
pagi tadi pergi ambik dokumen from makcu tersayang yang baik hati tolong photostat kann dekat office dia . selamat duit aku . yekkk kedekut ! then , ada kawan makcu tanya nak cari siapa ? aku cakap dengan penuh sopan sekali . yelah kata pakai baju kurung . kenalahh sopan . errr cik zuraidah ada ? then dia gelak . dahh kenapa tetiba gelak ? rupanya dia nak ckp kak zue , nehh ha ada kembar kak zue carikk . ehhh ape ke sengal nyaa dia nehh . aku anak buah dia gilaaa . haha sumpah lawak . padan muka sape suruh photostat muka orang , kan ilyana ? :D
lepas tuhh kena pergi sekolah plak nak certify sijil-sijil and dokumen yang dahh photostat tadi . jahat kann JPA ? dia nakk pengetua sekolah lama gakk yang sahkan semua dokumen . saje nak suruh aku pergi melawat sekolah , jangan bersifat lupa diri . ish3 jangan mengutuk JPA , nanti tak lulus permohonan JPA anda baru padan muka , hihihi .
dekat sekolah tadi jumpa maie ! tadi nak cakap dahh pasal nehh , tapi kabut sangat . maie sayang , betullahh ape cikgu cakap . awak punn makin montel . sama macam akak , haha . ohhh jumpa gakk cikgu-cikgu . dorang suruh aku belajar betul-betul . tiba-tiba neves tak tentu pasal . boleh ke aku survive ? haihhh diam lahh . belum cuba belum tahu . pengetua SHAMS yang baru nehh baik sangat . muka dia bersih jea . suka senyum maybe . and dia banyak bagi advice . terima kasih BONDA luangkan masa untuk saya yang hina ini . chewahhhh .
and now , tengah tunggu mama balik . nak pergi Putrajaya plak submit dokumen yang telah disahkan tadi . JPA , aku dahh bakar banyak lemak tepu hari nehh semata-mata sebab kau . so tolong hargai pengorbanan aku yang besar ini dan terima permohonan aku yeee , haha .
alamak hari nehh aktif sangat . mama , kita haus ! EHH nak penampar ? teehee . bye ! love ya !
Si Debab ,
Fitrah Ilyana .


0 budak tecik bisik-bisik:
Post a Comment